קיה פיקנטו החדשה – פיקנטית ומדהימה

קיה פיקנטו החדשה 2022 זמינה במגוון צבעים, כולל כמה גוונים חדשים כמו Honey Bee ו-Pop Orange. העיצוב החיצוני עבר רענון עם פגוש קדמי, גריל ופנסים חדשים. הפנים מרווח ונוח, עם הרבה מקום לחמישה מבוגרים. מערכת המידע והבידור קלה לשימוש, ויש שפע של מקומות אחסון בכל תא הנוסעים. מאפייני הבטיחות כוללים שש כריות אוויר, ABS עם EBD ונקודות עיגון ISOFIX.

מנועים

קיה פיקנטו החדשה מונעת על ידי מנוע שלושה צילינדרים המפיק 66 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית או לתיבת 4 הילוכים אוטומטית אופציונלית. צריכת הדלק מרשימה, כאשר הגרסה הידנית מדורגת ב-30.0 ק"מ לליטר והאוטומטית עומדת על 26.0 ק"מ לליטר. הפיקנטו זמינה גם בגרסת הנעה דו-גלגלית וגם בארבעה גלגלים. המחירים מתחילים ב-11,490 דולר לדגם הבסיס, מה שהופך את הפיקנטו לאחת המכוניות הזולות ביותר בשוק.

בחירה מצוינת לכולם

קיה פיקנטו החדשה היא בחירה מצוינת עבור קונים עם תקציב מוגבל שמחפשים מכונית אמינה ובמחיר סביר. זוהי גם בחירה טובה עבור מי קונה מכונית בפעם הראשונה (כמו למשל צעירים, חיילים, סטודנטים) או אלה שרוצים מכונית שנייה לנסיעה עירונית. עם הפנים המרווח וחסכון הדלק המרשים של הפיקנטו, היא להיט בקרב משפחות ונוסעים עצמאיים כאחד.

לסיכום

קיה פיקנטו היא מכונית מצוינת עבור אנשים עם תקציב מוגבל בגלל תג המחיר המעולה שלה והאיכות שהמכונית מציגה. היא מגיעה עם הרבה מערכות בטיחות חשובות מאוד כמו שש כריות אוויר, נקודות עיגון ISOFIX וכו'. המכונית גם חסכונית מאוד בדלק ולכן מתאימה לסטודנטים דלי תקציב או צעירים שרוצים לחסוך כסף על הוצאות הדלק. הפיקנטו בחירה מושלמת עבור קונים צעירים או למי שרוצה מכונית שנייה לנסיעה עירונית בגלל שהיא כל כך נוחה לנסיעה עירונית.

אז אין ספק שלפינקטו החדשה יש משהו לכולם. אם אתם מחפשים מכונית זולה ואמינה, הפיקנטו היא בחירה מצוינת.למרות שהיא מתאימה לכולם, פחות היינו ממליצים אותה למשפחות בגלל גודלה הקטן. עדיין מדובר במכונית סופר מיני, אבל מה שכן, לצעירים היא פשוט מכונית מושלמת, חסכונית ואמינה אז אם אתם מתעניינים בקניית רכב חדש, הפיקנטו היא בחירה מושלמת!

רוצים לקרוא עוד על הפיקנטו ודגמים נוספים?

הכנסו לאתר https://new-car-lease.co.il/

מחפשים לקנות רכב במימון מלא ?

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכישת רכב חדש לגמריי

 היתרונות של קניית רכב חדש לגמריי

אמנם, רכישת רכב משומש עשויה להיראות כאופציה ידידותית לתקציב, אך ישנם מספר יתרונות לרכישת רכב חדש לגמרי שיכולים להפוך אותו להשקעה משתלמת. מאמר זה יבחן