אימצתם גור כלבים? כך תשמרו על ריפודי הרכב שלכם מהפרשות

ראשית כל, אם אימצתם גור כלבים, כנראה שאתם מאוד מאוד שמחים כרגע. זה אכן מרגש ממש כמו עוד תינוק קטן במשפחה שהוא גם מתוק במיוחד.

כמעט כל מי שתשאלו יגיד שהכי כיף לאמץ גור כלבים, יותר מאשר כלב בוגר, מכיוון שזה ממש כיף לגדל כלב מהרגע שהוא תינוק, עם זאת לא מעט אנשים יגידו לכם שזה מאוד תלוי בבן אדם, כיוון שאימוץ גור כלבים זה לא משהו שמתאים לכולם.

לגורים לוקח זמן להתחנך ולהתרגל לעולם וזה מתבטא בכך שהם נושכים הרבה דברים בהתחלה בגלל גדילת שיניהם, והם גם מפרישים צרכים ללא אבחנה, עד שמאלפים אותם לעשות את הצרכים שלהם בצורה נכונה, מה שיכול לקחת כמה חודשים טובים ובמקרים נדירים גם כמה שנים.

גור ברכב ? אוי לא!

עכשיו, קורה שמדי פעם אנחנו צריכים לקחת את גור הכלבים שלנו ברכב שלנו שאנחנו מאוהבים בו. לדוגמא, לקחת אותו לוטרינר, לקחת אותו לטיול משפחתי בסופ"ש או סתם לקחת אותו לסידורים.

הפחד הגדול הוא מכך שגור הכלבים יעשו את צרכיו על מושבי הרכב וילכלך אותם, והחשש הוא אמיתי וגדול! אז למרות האפשרות המאולתרת של לשים ניילון על המושבים, ישנן כמה אפשרויות שאתם יכולים לנקוט בהן על מנת להפחית את הסיכון שעל מושבי הרכב שלכם ישאר כתם לא נעים של פיפי.

פדים לכלבים

פדים לכלבים הם מוצר מעולה עבור אילוף הכלבים לצרכים. מעבר לכך שהם מוצר מעולה לאילוף, הם גם יכולים להיות משומשים כמנע כשאתם לוקחים את הגור כלבים איתכם באוטו. פדים לכלבים הם בעצם משטח הסופג את השתן של גור הכלבים שלכם, ומונעים ממנו להגיע למושבים היקרים של הרכב האהוב שלכם.

לכן, לא משנה מה הסיבה הוא עד כמה הגור שלכם מחונך, מומלץ בתקופה הראשונה, כל פעם שאתם לוקחים אותו איתכם ברכב, לשים את הפד, גם אם האינטואיציה שלכם אומרת ש"יהיה בסדר"

אנימל שופ – חנות חיות

אם אתם מעוניים לקנות פדים לכלבים ושאר מוצרים אחרים, או אפילו רק להתייעץ בנוגע לאילוף גורים לצרכים, אתם מוזמנים להכנס לאתר של אנימל שופ או להתקשר ולקבל ייעוץ חינם.

באתר של אנימל שופ תוכלו לראות מגוון ענק של מוצרים לחיות מחמד במחירים הטובים ביותר ומשלוחים עד הבית. רוצים אוכל איכותי לכלב שלכם ? נטורל דלישס באנימל שופ הוא אחת המותגים המובילים בתעשיית המזון לבעלי חיים, הם הרכב תזונתי מאוזן שישמור על הכלב שלכם פצצת אנרגיה ובריא.

מחפשים לקנות רכב במימון מלא ?

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכישת רכב חדש לגמריי

 היתרונות של קניית רכב חדש לגמריי

אמנם, רכישת רכב משומש עשויה להיראות כאופציה ידידותית לתקציב, אך ישנם מספר יתרונות לרכישת רכב חדש לגמרי שיכולים להפוך אותו להשקעה משתלמת. מאמר זה יבחן