3 דרכים לקיצור תהליכים

אין אדם בעולם אשר יעיד על עצמו שיש לו חיבה או שהוא מפיק הנאה מהליכים בירוקרטיים ולמעשה, רוב האנשים יעשו כל מה שבאפשרותם בכדי לקצר תהליכים ולהימנע מבירוקרטיה.

אם גם אתם נמנים על אותם אנשים אשר מחפשים לקצר דרך, אך מבלי לפגוע בתוצאה, להלן 3 דרכים מרכזיות אשר יאפשרו לכם להשיג את המטרה:

עסקת טרייד אין

אז החלטתם שהגיע הזמן לשדרג את הרכב אותו אתם מחזיקים בבעלותכם וליהנות מרכב חדיש ומתקדם יותר (או מכזה אשר מתאים לצרכים שלכם, אשר יכולים להשתנות ברבות השנים), אבל, בכדי להשיג את המטרה עליכם לעבור דרך לא קצרה.

בשלב הראשון, אתם צריכים לפרסם את הרכב הישן (פעולה מורכבת בפני עצמה) ולמצוא עבורו קונה – מה שמצריך לעיתים, לערוך מפגשים עם לא מעט אנשים עד אשר ימצא הקונה המתאים.

אחרי שתצליחו למכור את הרכב (ותעברו בהצלחה גם את התהליך הבירוקרטי הטמון בפעולת המכירה), תוכלו לעבור לשלב הבא ולהתחיל בחיפוש אחר רכב חדש – בהליך זה, אתם למעשה, חושפים את עצמכם למספר ימים ולעיתים גם שבועות וחודשים במהלכם תהיו ללא רכב.

אז החדשות הטובות הן שיש דרך נהדרת באמצעותה תוכלו לקצר תהליכים והיא באה לידי ביטוי באותה עסקת טרייד אין.

עסקה שכזאת, יכולה להתבצע מול סוכנות רכב, יבואן רכב או חברת טרייד אין. בעסקה שכזאת, אתם מגיעים, מקבלים הצעה עבור הרכב אותו אתם מעוניינים לקנות והצעת מחיר עבור הרכב החדש ולמעשה, כל מה שהלכם לעשות זה לשלם את ההפרשים ולצאת כבר באותו יום עם הרכב החדש.

כאן חשוב לציין, שחשוב מאוד לבחון את תנאי העסקה על מנת לוודא שהיא לא רק מקצרת תהליכים אלא גם הוגנת ומשתלמת.

ניהול ואחזקת מבנים

אז במקרה הזה מדובר בהחלטה קולקטיבית, של כל דיירי הבניין – אבל אין כל ספק שקבלת החלטה שכזאת, יכולה לקצר תהליכים בירוקרטיים ולשפר במידה רבה את איכות החיים של כלל הדיירים.

חברת ניהול ואחזקת מבנים מציעה לרוב גם שירותי ניקיון של השטחים המשותפים בבניין – מה שיבטל את הצורך לחפש אחר מנקה, לבדוק שהיא מגיעה ובמידת הצורך, גם להחליפה.

מעבר לכך, חברות שכאלו, יכולות להציע עוד קשת רחבה של שירותי אחזקה – כמו שירותי תיקונים ושיפוצים קלים לדוגמא.

למעשה, עבודה מול חברה כזאת, תבטיח שתהיה כתובת אחת ברורה לכל בעיה וא צורך אשר עולה באותו המבנה. כאן חשוב לציין, שישנם גם חברות אשר מטפלות בכל ענייני הועד – מה להקל אף יותר על הדיירים.

לשלם דרך הטלפון הנייד

אם נמאס לכם להתעסק עם כרטיסי אשראי או עם הצורך להוציא כסף מזומן מהבנק, אין כל ספק כי האפשרות של תשלום דרך הטלפון הנייד יכולה לקסום לכם.

האפשרות של תשלום דרך מכשיר הטלפון החכם, פתוחה עבורנו כבר תקופת זמן ארוכה, אבל לאחרונה היא הפכה להיות יותר ויותר פופולארית – כאשר עוד ועוד אנשים גילו ועודם מגלים את היתרונות הרבים של השיטה.

תשלום דרך הטלפון הנייד, לא רק מבטל את הצורך להוציא כסף מהבנק או לחפש את כרטיס האשראי, אלא במקרים רבים, הודות לשיטה זו אין צורך לשאת ארנק.

מעבר לכך, בשיטת תשלום זו, ניתן לעקוב אחר ההוצאות בצורה שוטפת – ככה שלא צפויות הפתעות לא נעימות.

בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים יש עוד לא מעט דרכים רבות ונוספות לחסוך כסף – כך שכל מה שצריך לעשות זה רק להישאר עם היד על הדופק ולהקפיד להכיר את כל אותן השיטות והדרכים אשר בכוחם לקצר תהליכים, להקל על החיים ובמקרים רבים, גם לחסוך כסף.

מחפשים לקנות רכב במימון מלא ?

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכישת רכב חדש לגמריי

 היתרונות של קניית רכב חדש לגמריי

אמנם, רכישת רכב משומש עשויה להיראות כאופציה ידידותית לתקציב, אך ישנם מספר יתרונות לרכישת רכב חדש לגמרי שיכולים להפוך אותו להשקעה משתלמת. מאמר זה יבחן