רכב חדש 0 ק"מ – לקנות רכב חדש ולחסוך עשרות אחוזים במחיר

רכבי 0 ק"מ הם פופולריים במיוחד בשנים האחרונות וזאת מכיוון שלמעשה מדובר ברכבים חדשים לגמרי שעדיין נמצאים בניילונים, אך במחירים של עשרות אחוזים פחות – איך זה קורה? חברת הליסינג קונה את הרכב מהיבואן ומורידה אותו מיד 0 ליד 1 וכך בעצם המחיר יורד משמעותית אבל הרכב הוא רכב חדש. זוהי אופציה מעולה למי שלא מוכן להתפשר על רכב משומש ורוצה רכב חדש אך במחירים שהם נמוכים בהרבה. למעשה הלקוח פה מרוויח הכי הרבה.

מה צריך לדעת בעסקת רכב 0 ק"מ?

יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת כאשר אתם ניגשים לקנות רכב 0 ק"מ. קודם כל אתם צריכים לקחת בחשבון שהורדת היד מורידה משווי הרכב אם תרצו למכור אותו בעתיד. אך מי שפחות מעסיק אותו עניין מכירת הרכב וההפסד הצפוי בעקבות יד נוספת, מרוויח רכב שהוא חדש לחלוטין, במחיר שבכל מקרה מחזיר לו ההפסד במידה וירצה למכור את הרכב בעתיד.

רכב 0 ק"מ ב- 100 אחוז מימון ללא מקדמה

מצחיק קצת לא? הספרה 0 והספרה 100 באותו משפט. אך אחת העסקאות הפופולריות ביותר כאשר קונים היום רכב חדש היא רכישה של רכב 0 ק"מ ב-100 אחוז מימון לרכב, כאשר בחלק מהמקומות אפילו מציעים ללקוח עסקת מימון ללא מקדמה. המשמעות היא שאין צורך במקדמה על מנת לקנות את הרכב או שיש צורך במקדמה נמוכה מאוד, לכאן או לכאן, זה מאפשר לאנשים לקנות רכבים חדשים מהניילונים בתנאים מאוד נוחים שבאים לידי ביטוי בפריסת התשלום על הרכב לתשלומים של עד 3 שנים בצורה שנוחה לכם.

בנוסף, כדאי מאוד לרכוש מחברות ליסינג רכב חדש מאחר וחלק מהם מציעים גם טרייד אין על הרכב בגמר תקופת התשלומים. המשמעות של זה היא שאם ברצונכם למשל להחליף את הרכב לרכב חדש יותר, אתם יכולים לעשות את זה מבלי להתעסק עכשיו במכירת הרכב וכל הכאב ראש שמתלווה לזה. חברת הליסינג תקנה ממכם את הרכב ותעשו טרייד אין על רכב משנתון חדש יותר. בצורה כזו אתם מבטיחים לעצמכם שכל הזמן תסעו ברכב חדש ובטיחותי, ללא הכאב ראש של מציאת קונה לרכב כל פעם מחדש.

מחפשים לקנות רכב במימון מלא ?

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכישת רכב חדש לגמריי

 היתרונות של קניית רכב חדש לגמריי

אמנם, רכישת רכב משומש עשויה להיראות כאופציה ידידותית לתקציב, אך ישנם מספר יתרונות לרכישת רכב חדש לגמרי שיכולים להפוך אותו להשקעה משתלמת. מאמר זה יבחן