ליסינג פרטי ללא מקדמה – מה זה ולמה זה משתלם לנו?

במהלך שנות התשעים, בערך, התחיל להיכנס לעולם עסקאות הרכב מושג חדש שלא הכרנו קודם לכן "ליסינג".

תחילה הוא נכנס לתחום של עסקאות רכב שהיו מיועדות לעסקים וחברות, ועם הזמן החלו להשתמש באופציה זו בתחום של עסקאות רכב למגזר הפרטי.

עסקת ליסינג, כפי שאנחנו למדנו להכיר, מאפשרת לנו לרכוש רכב חדש בעזרת תשלום מקדמה של הון עצמי ולאחר מכן תשלום חודשי קבוע למשך תקופה המוגדרת בחוזה, כאשר במקביל אנחנו מקבלים שירותים מסוימים של החברה עבור הרכב, ובנקודת זמן מסוימת עלינו להחליט האם לקנות את הרכב או להחזיר אותו לרכב, כאשר יש לנו אפשרות להמשיך לעסקה אחרת, עם רכב חדש.

כאמור, בתחילה עסקאות ליסינג היו מיועדות למגזר העסקי, עם הזמן החלו לשלב אותן למגזר הפרטי, וכן עם הזמן החלו להיווצר מסלולים שונים של עסקאות ליסינג, למשל, כאלה שלא מחייבות שימוש בהון עצמי.

מה זו עסקת ליסינג ללא הון עצמי

אחד המסלולים הפופולאריים כיום, הוא ליסינג פרטי ללא מקדמה. הרעיון הוא, שאנחנו יכולים לרכוש רכב חדש מהחברה, לשימוש עצמי, מבלי שנידרש לשלם מקדמה מראש. אנחנו משלמים את כל הסכום על רכישת הרכב בתשלומים קבועים, עם ריבית, על פי תנאי החוזה, בתקופת זמן מוגדרת.

במהלך התקופה בה אנחנו נהנים מעסקת ליסינג פרטי ללא מקדמה, הרכב לא שייך לנו בשום שלב אלא הוא שייך לחברה, אך היא מספקת את מלוא השירותים מתוך כוונה שנוכל לשמור על ערך הרכב.

זאת על מנת שבעתיד היא תוכל לעשות בו שימוש (מכירה או השכרה) או להבדיל, אנחנו נרצה להמשיך ולהחזיק בו, ואז נוכל לשלם לה את מה שנדרש מאיתנו.

מדוע עסקת ליסינג פרטי ללא מקדמה משתלמת לנו?

כפי שאנחנו יכולים להניח, ישנם מסלולים שונים לעסקאות רכב, בפרט כאלו המיועדות למגזר הפרטי.

עסקת ליסינג פרטי ללא מקדמה, היא עסקה מאוד משתלמת מבחינתנו, הן מבחינה כלכלית והן מבחינת המוצר שאנחנו מקבלים מהחברה.

אנחנו למעשה נהנים מאופציה של שימוש ברכב חדש או רכב משומש במצב טוב, מבלי שאנחנו צריכים להשקיע הון עצמי ראשוני ברכישתו, התשלום מתבצע לאורך תקופה ממושכת,

כך שמידת ההשפעה שלו על חשבון ההוצאות הוא מינימאלי, אנחנו מפזרים את ההשקעה על תקופה ארוכה, ויכולים במקביל לקבל את כל השירותים הנדרשים עבור הרכב.

צריך להדגיש, הרבה מאוד חברות רכב מציעות היום עסקאות מסוג זה, מתוך הבנה שהתחרות בשוק היא מאוד קשה והלקוחות יכולים למצוא מגוון מסלולים שונים שיעזרו להם לרכוש רכב בתנאים טובים.

אחד היתרונות המובנים של עסקת ליסינג הוא, אנחנו לא צריכים להתעסק בכל מה שקשור לתחזוקה של הרכב מחד ומאידך, אנחנו לא צריכים להתעסק במכירה שלו, אם וכאשר נחליט להחליף לרכב חדש.

מחפשים לקנות רכב במימון מלא ?

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכישת רכב חדש לגמריי

 היתרונות של קניית רכב חדש לגמריי

אמנם, רכישת רכב משומש עשויה להיראות כאופציה ידידותית לתקציב, אך ישנם מספר יתרונות לרכישת רכב חדש לגמרי שיכולים להפוך אותו להשקעה משתלמת. מאמר זה יבחן