ליסינג פרטי – מה זה ?

כמעט כל מי שרוצה לקנות רכב חדש, יודע וצריך מימון רכב. לצערנו, המצב הכלכלי בארץ הוא לא הכי טוב, בגלל כל הסגרים בעקבות הקורונה. בעקבות כך, חברות ליסינג רבות מכירות את הבעיה ומנסות ללכת לקראתכם כמה שאפשר בכל הנוגע לתשלומי הרכב.

פתרונות אלו כוללים תוכניות מימון רכב חסרות תקדים עם תנאי תשלום מהטובים ביותר שהיו אי פעם, ובנוסף לכל אלו גם שירותי פרימיום כמו הגעת הרכב עד הבית ואפשרות לעשות את העסקה מרחוב, אם לא רוצים לצאת מהבית

יתרונות וחסרונות ? יתרונות!

מימון לרכב למעשה, זוהי השיטה המעודפת לקנות רכב היום. הסיבה לכך היא שאחוזים גדולים מהעם אינו יכול לרכוש רכב חדש במזומן, ולכן יש צורך באפשרות מימון לרכב, בתנאים מועדפים, טובים בהרבה ממה שהבנקים יתנו לכם.

זה בא לידי ביטוי בחלוקה נוחה יותר של התשלומים, ריבית נמוכה וגמישות מרבית בכל מה שנוגע לעסקה. גם בנוגע למקדמה – יש מה לדבר, וחלק גדול מחברות הליסינג מציעות אפילו מימון רכב ללא מקדמה.

איזה רכבים אפשר למצוא בליסינג פרטי?

למעשה אפשר למצוא את כל סוגי הרכבים בליסינג פרטי. רכבים פרטיים, רכבי סופר מיני, רכבי מיני, רכבי שטח, רכבים מסחריים גדולים, רכבים מסחריים קטנים, רכבי קרוסאובר, רכבים חשמליים, רכבי יוקרה, רכבים משפחתיים ורכבי מנהלים.

כך בעצם ליסינג פרטי מתאים לכולם ותוכלו למצוא בדיוק את הרכב שאתם צריכים בתנאי התשלום הטובים ביותר שאתם יכולים לדמיין

טרייד אין לרכב

עוד אפשרות היא לשלב את הליסינג הפרטי עם עסקת טרייד אין רכב. בעסקה כזו אתם מזדכים על הרכב שלכם לטובת רכב חדש. חברת הליסינג תציע לכם את התנאים הטובים ביותר לטרייד אין והכי חשוב – היא תוריד ממכם את המעמסה של חיפוש קונה לרכב הישן, תהליך שיכול לקחת זמן רב והרבה כאב ראש.

למעשה בטרייד אין אתם תופסים שתי ציפורים במכה אחת – מתחדשים ברכב חדש ומוכרים את הרכב הישן.

טרייד אין אחרי שלוש שנים

בנוסף, אתם יכולים לעשות גם טרייד אין שלוש שנים אחרי שרכשתם את הרכב, אחרי שסיימתם עם התשלומים. בטרייד אין כזה אתם למעשה מחזירים את הרכב שרכשתם ומתחדשים באחד חדש יותר.

בצורה כזו אתם נשארים כל הזמן ברכב חדש הכי מעודכן שיש ויש לזה לא מעט יתרונות – רכב אמין יותר, רכב בטיחותי יותר, עם מיטב הטכנולוגיות וחווית הנסיעה הטובה ביותר

מחפשים לקנות רכב במימון מלא ?

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכישת רכב חדש לגמריי

 היתרונות של קניית רכב חדש לגמריי

אמנם, רכישת רכב משומש עשויה להיראות כאופציה ידידותית לתקציב, אך ישנם מספר יתרונות לרכישת רכב חדש לגמרי שיכולים להפוך אותו להשקעה משתלמת. מאמר זה יבחן