השפעות הקורונה על 2021 בנוגע לרכישת רכב

בשנת 2021, לא מעט מרוכשי הרכב עומדים בפני דילמה בין קניית רכב חדש או קניית רכב יד 2, ואם כי הדילמה הזו תמיד הייתה קיימת, בשנת 2021 היא מורגשת במיוחד וזה נובע בגלל השפעות הקורונה שיצרו מחסור במכוניות בשוק, גם בשוק הרכבים החדשים וגם בשוק הרכבים המשומשים. בנוסף, תקופת הקורונה גרמה לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם מוציאים את כספם, גם כשזה נוגע להחלטות חשובות כמו קניית רכב חדש.
אז מה אתם צריכים לדעת אם אתם מתכננים לקנות רכב חדש או ישן?

מה אתם צריכים לדעת בנוגע לקניית רכב חדש ב- 2021?

ה"בעיה" עם רכבים חדשים, זה איבוד הערך המהיר שלהם. למעשה, ברגע שאתם רק מזיזים את הרכב החדש שלהם כמה קילומטרים, הערך כבר יורד בכ- 10 אחוזים, גם אם הרכב במצב מושלם וחדש לחלוטין. ברגע שהרכב נסע – מדובר ברכב משומש והתמחור הוא בהתאם. לכן, יכול להיות מצב שאתם קונים מכונית חדשה בסכום כסף לא קטן, ומאבדים מהערך שלו יחסית מהר. כשאנחנו מדברים על שנת 2021, מחירי הרכבים החדשים התייקרו, ולכן הפער בין מה שאתם מוציאים לבין מה שאתם מפסידים על ערך הרכב, הוא גדול יותר, וזה מורגש הרבה יותר.

אז האם עדיף לכם לקנות רכב משומש?

גם בכל הנוגע לרכבים משומשים, שנת 2021 היא בעייתית יותר, מאחר ומחירי הרכבים המשומשים גם כן עלו, והרבה יותר קשה למצוא "מציאות". בפועל, המחירים גבוהים יותר מהמחירונים, ולכן רכישת רכב משומש היא לא האלטרנטיבה המועדפת כיום.

אז איך בכל זאת כן אפשרי לקנות רכב חדש היום?

האופציה המועדפת היא לקנות רכב חדש בשיטות של רכב במימון, כמו כן עסקאות מסוג רכב 0 קילומטר, שמאפשרות לכם לקנות רכב חדש בפועל, אבל בגלל שהוא מוגדר כ- 0 קילומטר ועבר בעלות אחת, אתם מקבלים את הרכב במחיר של ירידת הערך שלו. כשאתם משתמשים בשיטה זו, אתם יכולים להשתמש במשבר בשוק הרכב לטובתכם ולהרוויח דווקא תנאים טובים, בזמן ששוק רכישת הרכב נמצא בתהפוכות ובשינויים עקב הקורונה. בנוסף, סוכניות הרכב מציעות בתקופה זו מבצעי רכב מיוחדים על מנת למשוך יותר ויותר קהלי לקוחות ולעזור לכם לקנות רכב דווקא בתקופות אלו.

מחפשים לקנות רכב במימון מלא ?

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכישת רכב חדש לגמריי

 היתרונות של קניית רכב חדש לגמריי

אמנם, רכישת רכב משומש עשויה להיראות כאופציה ידידותית לתקציב, אך ישנם מספר יתרונות לרכישת רכב חדש לגמרי שיכולים להפוך אותו להשקעה משתלמת. מאמר זה יבחן