הטוב, הרע והמפואר היתרונות והחסרונות של רכבי יוקרה

אתם רואים את רכבי היוקרה חוצים אתכם במהירת בכביש מהיר, הנוכחות שלהם עוצמתית והאחיזה שלהם בכביש מורגשת בכל שנייה שהם עוברים לידכם. אם גם אתם חולמים על רכב כזה, ויש באפשרותכם לרכוש אותו ישנן מספר עובדות שכדאי לדעת לפני שניגשים לסוכנות הרכב. אלה הם היתרונות והחסרונות של רכבי היוקרה.

יוצאים מהסוכנות? התכוננו לירידת ערך משמעותית

כמעט כל רכב שתקנו יאבד בשנה הראשונה אחוז מסוים מערכו. אך, אם בוחנים את ירידת הערך של רכבי יוקרה ההפרש בין רכב יד ראשונה לשנייה עשוי להיות מהותי, גם אם עברו רק שנתיים או שלוש מהיום שבו רכשתם אותו.

ערך המכירה של הרכב לא נשאר קרוב למחיר הרכישה. הסיבה לכך נובעת, ככל הנראה, מעלות החלפים של יצרניות הרכב, והאחריות שמעניק היבואן לרכב זה בשנים הראשונות.

נוסף על כך, היות ורכבי היוקרה משמשים כסמל סטטוס, ככל שהרכב חדש יותר הוא משרה תחושה יוקרתית יותר, במיוחד אם מדובר בדגם חדש שעבר מתיחת פנים באותה השנה.

הוצאות שוטפות על תיקונים

חיסרון נוסף שיש לרכב יוקרה על פני רכבים משפחתיים או רכבי פנאי הוא ההוצאות הגבוהות על תחזוקת הרכב.

חשוב לבצע את הטיפולים השוטפים במוסך מוכר, משום שאם אתם מעוניינים למכור את הרכב בעתיד, בעל הרכב הבא ירצה לראות את היסטוריית הטיפולים ברכב.

במקרה של תאונה, תדרשו לשלם השתתפות עצמית גבוהה יותר לחברת הביטוח, אלא אם רכשתם פוליסה עם ביטול השתתפות עצמית. גם עלות הפוליסה תהיה גבוהה יותר מבכל רכב אחר, מומלץ שתרכשו ביטוח מקיף אשר יעניק כיסוי במקרה של פריצה, גניבה או תאונה.

כמו כן במעמד הביטוח, חברת הביטוח תדרוש מכם להתקין ברכב אמצעי מיגון שונים כדי למנוע ככל הניתן גניבה של הרכב עצמו או חלקים ממנו. לכן, לפני שאתם מזמינים את פוליסת הביטוח, כדאי להתקשר למספר חברות ביטוח ולערוך השוואת מחירים מקיפה.

היתרונות של רכבי היוקרה

לצד החסרונות שציינו לרכבי יוקרה יש גם מגוון יתרונות.

ראשית, הרכב מאפשר לכם לשדר לאחרים את הסטטוס שאליו הגעתם, בין אן מדובר בעבודה קשה לאורך שנים או בין אם התמזל מזלכם. נוסף על כך, אין תחליף לחווית הנהיגה האחרת ברכבי היוקרה.

אחיזת הכביש יציבה להפליא בזכות צמיגים עבים עם חישורי מגנזיום יוקרתיים ומערכת בלימה איכותית, הנסיעה שקטה יותר והאבזור הפנימי המפואר כולל שפע פינוקים כמו מקרר אישי, אפשרות להפוך את הכיסאות הפנימיים לכיוון המושב האחורי וליצור חדר ישיבות נייד, מושבי עור נוחים במיוחד ואבזור טכני מתקדם הנמצא בחוד החנית של הטכנולוגיה העכשווית.

מערכת הסאונד ברכב יוקרה היא מהשורה הראשונה ומעניקה לנהג חוויה אקוסטית של מתחם קונצרטים אקסקלוסיבי.

לרכבי היוקרה כיום יש גם אבזור בטיחותי מהשורה הראשונה, הכולל מצלמות וחיישנים רבים להגנה על הרכב והנוסעים באמצעות זיהוי תמרורי תנועה, חיישנים המזהים אם הנהג מתחיל להירדם או לא מרוכז בדרך, מצלמות קדמיות ואחוריות ושפע התרעות כנגד כל סכנה כמו הולכי רגל, כלי־רכב נוספים או רכב דו־גלגלי. המערכות הללו מהוות סטנדרט אחיד בתעשיית רכבי היוקרה.

לסיכום, רכבי יוקרה הם פינוק שלא רבים יכולים לאפשר לעצמם, ועשויים להוות הוצאה כבדה אם לא צפיתם אותה מראש. עם זאת, אם הגעתם לסטטוס בחייכם שאתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש את הרכב שעליו חלמתם במשך זמן כה רב, זה הזמן לעשות זאת.

תוכלו לראות זאת כתגמול על העבודה הקשה שהשקעתם להגיע למקום שבו אתם נמצאים כיום, ולפנק את עצמכם או את המשפחה ברכב בסטנדרטים גבוהים.

מחפשים לקנות רכב במימון מלא ?

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכישת רכב חדש לגמריי

 היתרונות של קניית רכב חדש לגמריי

אמנם, רכישת רכב משומש עשויה להיראות כאופציה ידידותית לתקציב, אך ישנם מספר יתרונות לרכישת רכב חדש לגמרי שיכולים להפוך אותו להשקעה משתלמת. מאמר זה יבחן