מימון מלא לרכב – איך זה עובד?

מימון מלא לרכב – לקנות רכב חדש ב 100 אחוז מימון

הרבה דברים טובים אפשר להגיד על המדינה הקטנה והנפלאה שלנו, אך התחבורה הציבורית היא לא אחת מהן וזה משאיר אותנו הישראלים עם צורך ברכב על מנת להתנייד ממקום למקום בנוחות. עם צורך זה באה האהבה של עם ישראל לרכבים, בעיקר להתחדש ברכבים חדשים. אך איך מתחדשים ברכב חדש כשהמחירים כל כך גבוהים ו"לסגור את החודש" זהו מושג השגור בפי כל ישראלי? סוכנויות הרכב מבינות את הקושי ומציעות חבילות מימון מלא לרכב, וכדאי שתכירו איך זה עובד אם אתם מתעניינים ברכישת רכב חדש.

מימון מלא לרכב – קניית רכב ללא מקדמה

בניו קאר ליס, אנו מאפשרים לכם רכישת רכב ללא מקדמה. מה זאת אומרת? שאתם מקבלים 100 אחוז מימון לרכב, ללא הון עצמי קודם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלם את העלות החודשית שהותאמה בדיוק לכם ואתם יכולים לתת גז עם רכב חדש ישירות מהיבואן.

מימון מלא לרכב – מה ההבדל בין הלוואה מהבנק להלוואה מסוכנות הרכב?

ישראלים רבים שמעוניינים ברכב חדש אינם מסוגלים לגייס את הסכום על מנת לרכוש את הרכב, הריי רכישת רכב חדש היא מההוצאות המשמעותיות שאנחנו עושים במהלך חיינו וכמו כל הוצאה משמעותית אנו פונים בדרך כלל לצד ג' על מנת לקבל הלוואה ואלו בדרך כלל הבנקים, אך הבנקים דורשים תנאים רבים ממבקש ההלוואה והריביות שלהם גבוהות במיוחד ולא משתלמות.

לעומת זאת סוכנויות רכב עובדות עם הבנקים ויש להן הסדרים מיוחדים איתם שבזכותם הם יכולים לספק ללקוחותיהם הלוואות מידיות בתנאים מעולים. בנוסף, בסוכנות רכב הלקוח מקבל יחס אישי וחם שלא ימצא בבנקים וכך אתם יכולים להיות בטוחים שמישהו מלווה אתכם לאורך כל התהליך ומעוניין לבוא לקראתכם ככל האפשר. בניו קאר ליס אנו אלופים בלהשיג לכם מימון רכב באחוזי ריבית נמוכים בהרבה מהמתחרים וחוסכים לכם אלפי שקלים בשנה, כל זה על מנת שתצאו עם רכב חלומותיכם חדש מהחברה וחיוך ענק על הפנים.

מימון מלא לרכב – מי הן סוכנויות הרכב שיכולות להשיג לכם 100 אחוז מימון לרכב בחבילה המשתלמת ביותר

לא חסרות סוכנויות רכב גדולות שניתן לפנות אליהן בתהליך ההתעניינות ברכישת רכב חדש, אך אם לא תעשו סקר שוק אתם עלולים לסגור עסקה שבסוכנות אחרת יכולתם לחסוך אלפי שקלים בשנה. ניו קאר ליס היא סוכנות רכב משפחתית והשירות שאנו נותנים הוא קודם כל לטובת הלקוח. יש לנו הסדרים מיוחדים עם הבנקים שמטרתם היא בראש ובראשונה להקל עליכם את התשלום וזאת על ידי החזר חודשי זול במיוחד ביחס למתחרים, ריביות מהנמוכות ביותר והתחייבות לרכישה חוזרת של הרכב לאחר 3 שנים.

מחפשים לקנות רכב במימון מלא ?

אצלנו תקבלו את ההחזר החודשי הנמוך בישראל. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך

רכישת רכב חדש לגמריי

 היתרונות של קניית רכב חדש לגמריי

אמנם, רכישת רכב משומש עשויה להיראות כאופציה ידידותית לתקציב, אך ישנם מספר יתרונות לרכישת רכב חדש לגמרי שיכולים להפוך אותו להשקעה משתלמת. מאמר זה יבחן